- Analizeaza , verifica, intocmeste si elibereaza certificate de urbanism;
- Intocmeste documentatii pentru lucrari de construire si demolare pentru constructii si amenajari urbanistice cu respectarea prevederilor legale;
- Intocmeste invitatii in vederea completarii documentatiilor si retururi;
- Elibereaza si intocmeste corespondenta specifica prin care se precizeaza prevederile legale in care se incadreaza lucrarile de constructii propuse de solicitanti pe raza comunei Pesac;
- Verificarea documentatiilor depuse;
- Intocmeste situatiile statistice privind certificatele de urbanism eliberate de Primarie;
- Urmareste executarea constructiilor in conformitate cu autorizatiile de constructii;
- in cazul in care se constata nerespectarea autorizatiei de constructie sau executarea unor lucrari neautorizate propune deindata masurile prevazute de lege;
- Colaborare cu Serviciul Cadastru in vederea obtinerii datelor privind regimul juridic al terenurilor, necesar la intocmirea certificatelor de urbanism;
- Verificare documentatii de urbanism- PUZ, PUD ( intrate in serviciu in vederea avizarii-aprobarii) din punct de vedere al respectarii legislatiei in vigoare, incadrarii in prevederile PUG;
- Elibereaza si intocmeste corespondenta specifica in vederea completarii documentatiilor de urbanism inaintate in vederea aprobarii;
- Redacteaza si emite avizele de urbanism;
-Intocmeste si inainteaza proiectele de hotarâre catre Consiliul Local Pesac in vederea aprobarii documentatiilor de urbanism;
- Propune proiectele de urbanism necesare si oportune teritoriului administrativ al comunei Pesac;
- Participa la diverse comisii din cadrul primariei, la solicitarea acestora, in vederea sustinerii documentatiilor de urbanism avizate tehnic in cadrul serviciului
- Emite la cerere puncte de vedere asupra incadrarii in zone urbanistice a unor amplasamente;
- Colaboreaza cu alte servicii din primarie pe probleme legate de activitatea de avizare a documentatiilor de urbanism;
- Verifica pe teren situatiile neclare din documentatiile de urbanism;
- Rezolva sesizarile cetatenilor referitoare la problemele de urbanism sub sanctiunile prevazute de lege;
- Intocmeste rapoarte si face propuneri pentru emiterea dispozitiilor primarului in domeniul urbanismului;
- Asigura informarea cetatenilor si da relatii acestora cu privire la problemele de urbanism;
- Raspunde de exactitatea datelor inscrise in documentatiile ce le elaboreaza.
|